maanantai 30. kesäkuuta 2014

Sosiaalinen media yhdistää paniikki-ihmiset

Kiitos sosiaalisesta mediasta. 

Onhan tää nyt ihan mahtavaa, että pystyn tutustumaan kurssikavereihin jo näin paljon aikasemmin. Tekee koko tästä paniikki-odotuksesta hivenen siedettävämpää. 

Facebookkiin on perustettu ryhmä, mihin kaikki vuoden 2014 ensimmäisen vuoden opiskelijat, Freshers, saa liittyä ja tutustua toisiinsa. Muutaman kanssa olen jutellut vähän enemmän ja muutaman kurssikaverinkin olen löytänyt. Onko ehkä vähän huippua! Ihana lukea kaiken karvaisten, muotoisten ja väristen ihmisten puheita siellä ryhmässä ja nähdä kuinka hirveen erilaisia kursseja ihmiset on valinnu. Löytyy kaikkea musiikista (ja sen eri variaatioista) uskontoon, etiikkaan ja historiaan. Ja tietysti liikuntaan. 


Ties minkälaisella suljetulla osastolla mä tällä hetkellä viettäisin aikaa, jos en pääsisi purkamaan ajatuksia ja jännittynyttä tunnelmaa muiden kanssa, jotka kelaa ihan samoja asioita päässään. Päällimmäinen paniikki nyt kaikilla on tietenkin asuntola paikka. Lähipäivinä, toivottavasti tämän viikon alussa, saadaan tietää mihin asuntoloihin ja huoneisiin meidät sijoitetaan. 

Okei ketä mä huijaan, en mä näin tyynen rauhallisesti sitä tietoa odota. Tarkistan sähköpostin neuroottisen usein. Melkein yhtä usein kun silloin, kun odotin hyväksymiskirjeitä yliopistolta. Fingers crossed että saisin jo huomenna tietää. 


P.s. Ei kannata lähteä rullaluistelemaan, kun on koko eilisen päivän satanut. Taisin näyttää liukastelevalta maaoravalta jäällä, kun yritin selviytyä niistä liukkaista lehdistä tai oksista mitä tiellä oli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti