perjantai 5. syyskuuta 2014

14 faktaa ja yksi paniikki

Tajusin, että en ole tainnut kirjoittaa minkäänlaista esittelyä itsestäni. Nyt olen teille, rakkaat lukijani, vain haamu näppäinten takana. Koen siis velvollisuudekseni kertoa muutaman faktan itsestäni. 

Sit back, relax and let yourself go. 

1. Olen Nahid, 20vee (pian kakskytyks omg) tyyppi ja vietin elämäni ensimmäiset 18 vuotta Vaasassa, olen käynyt koulut ala-asteesta lukioon täällä. Lähdin sitten Englantiin au pairiksi ja sieltä spontaanina muuttona Helsinkiin vuodeksi.

2. Olen puoliksi Iranilainen ja puoliksi Suomalainen. En vain ole ikinä käynyt Iranissa enkä osaa puhua kieltä. "Olit vaan liian laiska lapsi oppimaan" Niin varmaan iskä.

3. En oikeasti näytä yhtään Iranilaiselta (enkä Suomalaiselta) vaan ihmiset lähinnä veikkaa Japania/Kiinaa/Mongoliaa/Kirgisiaa. Mun mielestä on aina mielenkiintoista tietää, mitä ihmiset ajattelee ja kysymykset ei häiritse pätkääkään!


4. Mulla ei oikeastaan ole lempinimiä, mutta Nahi ja Nahidi on vakiintuneita joidenkin puheisiin. Kun olin päiväkodissa töissä, lapset kutsui mua Naniksi. Helsingissä joidenkin työkavereiden suussa
Nahidista muotoutui Didi ja se tuntuu nykyään tosi kotoisalta nimeltä.  

5. Oon ihan pätkä.

6. En tule ikinä myöntämään, että mun kolmevuotta nuorempi pikkuveli on mua 20cm pidempi

7. Oon aika social butterfly eikä mulle tuota minkäänlaisia ongelmaa aloittaa/jatkaa juttelua täysin tuntemattomien ihmisten kanssa.


8. Mutta tykkään myös hiljaisuudesta, jopa kaverin kanssa. Ei ahdista.

9. Valvon aina erittäin myöhään ja herään erittäin aikaisin. 

10. En ikinä nuku päiväunia ellen ole kuumeessa. Mun aivot käy liikaa ylikierroksilla päivän aikana, miten ne muka saa sammutettua?

11. Oon tosi omituinen, koska kaikissa isoissa päätöksissä, esim. muutoissa, oon todella varma ja saan päätökset erittäin nopeasti tehtyä. Mutta auta armias jos mun pitää valita ravintolassa ruoka-annos useammasta kuin kahdesta vaihtoehdosta. 

12. Ihmiset on ihania ja joskus jopa liian sinisilmäisesti ajattelen kaikkien olevan hyviä tyyppejä joilla on hyvät mielessä. 


13. Aamupala on oikeesti mun tärkein ateria, mä en vaan todellakaan selviä ilman sitä. Koulussa ollessani mielummin myöhästyin tunneilta kuin jätin aamupalan väliin. Saa nähdä mitä yliopiston professorit on siitä mieltä.

14. Oon tositositosi onnellinen nyt ja tää kesä on ollu paras kesä ja Englannissa odottaa nyt suuri seikkailu ja sille ei näy vielä loppua.

+ Kuusi päivää lähtöön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 kommenttia:

  1. Kivoja faktoja, mietinkin mistä toi sun nimi on kotoisin, jännä! Mulla kaks päivää lähtöön ja pakkaamiset ihan alkutekijöissään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, nyt se sitten selvis! ^^ Uiuiui apua niin pian!!! Voi hitsi, jännää!! Mieti että pian me ollaan kaikki siellä ja alotettu koulut :o Tsemppiä pakkaamiseen, pieni paniikki tuo loistavasti motivaatiota :p

      Poista
  2. Hei vain! Kiitos kommentista! Tulin kommentoimaan takaisin - vaikutit hauskalta, positiiviselta ja seikkailunhaluiselta tyypiltä joten totesin että on parasta alkaa seuraamaan sun blogia :)
    Meillä on paljon yhteistä:
    "Oon tosi omituinen, koska kaikissa isoissa päätöksissä, esim. muutoissa, oon todella varma ja saan päätökset erittäin nopeasti tehtyä. Mutta auta armias jos mun pitää valita ravintolassa ruoka-annos useammasta kuin kahdesta vaihtoehdosta. " Haha :D Oon ihan samanlainen, nyt vasta tajusin tämänkin! Ei ihme että mua pidetään ehkä vähän kummallisena.

    "Ihmiset on ihania ja joskus jopa liian sinisilmäisesti ajattelen kaikkien olevan hyviä tyyppejä joilla on hyvät mielessä." Jep tähän sorrun ja olen sortunut usein - kunnes valitettavasti toisinaan elämä opettaa että kaikilla ei tosiaankaan ole hyvät mielessä. MUTTA niitä ihaniakin on onneksi.

    "Aamupala on oikeesti mun tärkein ateria, mä en vaan todellakaan selviä ilman sitä. Koulussa ollessani mielummin myöhästyin tunneilta kuin jätin aamupalan väliin." True story.

    Hauska tutustua! Jos haluat lukea juttuja Romaniasta ja Tshekeistä myöhemminkin, tiedät mistä löytyy ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah meillähän on sitte selvästi enemmänki yhteistä, ihan huippua!! Jee ja voi vitsi, ihanaa että sulle on jääny tollanen kuva, piristit mun iltaa ((: Ehdottomasti haluan lukea, ihan mahtavaa lukea kokemuksia eri maista ja ihmisistä eri tilanteissa!

      Poista
  3. Hei vähän ylikiva postaus! Ja nyt tiedän taas enemmän :D Ja täältä ilmoittautuu toinen omituinen, helpottaa tietää etten ole yksin! Toisaalta hieman eritavalla, sillä mulla kestää tehä päätöksiä vähä kauemmin, koska punnitsen eri vaihtoehtoja kauan ja kyselen mielipiteitä, mutta lopulta saan muodostettua oman mielipiteeni asiasta, ja siinähän sitten pysytään.. joskus tuottaa tämäkin ongelmia :D Ja samanlainen olen tuon sinisilmäisyyden kanssa! Toisaalta se helpottaa elämää eikä tule sitten mietittyä ja kyräiltyä, kiva ajatella kivasti muista! Vaikutat muutenkin kivalta ja söppänältä bloggaajalta :3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos ja voi eikä, kauheen ihanan piristäviä nää kommentit, oot ihan huippu!! ^^
      Mut toi sun päätöksenteko taktiikkashan kuulostaa erittäin järkevältä! Sehän on vaan hyvä että punnitsee asiaa vähä eri kannoilta ja kysele muiden mielipiteitä. Itseasiassa siinä mäki oon aika samanlainen, koska haluan usein kyllä tietää muiden mielipiteen. Kauheen ristiriitasta :D

      Mut sit taas tässä kyllä huomaa kuinka mikään ei oo oikeen mustavalkosta, vaan vähä tilanteesta riippuen tietää miten sitä käyttäytyy :D

      Poista
    2. Jep, nimenomaan. Ei kaikki oo niin yksinkertaista :D Ja munmielestä on niin, että mitä omituisempi tyyppi, sitä parempia ne on :)

      Poista
  4. OOT NIIN IHANA AAAAAAAAA EN EKSTÄ :***********' <333333

    kutsu sit mut sun persialaisiin häihin sinne enKlantiin kuten tännään sovittiin :):):):)

    t. quesadillaystäväsi:*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OH I WONDER WHO THIS MIGHT BE!!!!!!!!!!!!!!!! Oot iha mush. Turha luulo, sellaisia häitä ei tule:p Voin kutsuu sut kyllä mun ja Prinssi Harryn häihin ;)

      t. leffajännitysystäväsi

      Poista
  5. NAHIDI! <3 i:n kanssa jo vuodesta 1993

    VastaaPoista