lauantai 21. helmikuuta 2015

Iltapäivä Kingsholmin stadionilla

Tällä viikolla kämppä on ollut melkein yhtä tyhjä kuin joulun aikoihin. Ciara on ollut poissa maanantaista asti, Chris lähti tiistaina ja Shaun ja James lähti perjantaina. Minä ja Steve ollaan viimeiset sotilaat pystyssä. Pistettiin pienet kokkailut taas vaihteeksi pystyyn ja rankkojen treenien jälkeen ruvettiin tekemään myslipatukoita/flapjackeja joista tuli ihan superhyviä. 

En ehtinyt edes kamerani kanssa mukaan, kun oltiin jo mussutettu suurin osa.

Me käytiin tänään katsomassa mun eka oikea live Rugby matsi, sillä sain ilmaislippuja! Istuttiin syömässä aamupalaa, kun sähköpostiin kilahti viesti mun yhdeltä pääluennoitsijalta. Hänellä oli 12 ilmaislippua iltapäivän peliin, joten nopeat syö hitaat-tyylillä mennään. Kello ei ollut edes yhtätoista vielä ja me oltiin jo kiitämässä yliopistolle lippujen hakuun!

Ennen joulua kävin toki katsomassa yliopiston ykkösjoukkueen matsin Cardiffia vastaan, mutta tämä oli ihan oikeaoikea Gloucester Rugby vs. London Welsh. Sanomattakin selvää, että me murskattiin Wales 48-10. Hah! Mun mielestä toki kaikista paras fiilis oli, kun mä jopa ymmärsin mitä pelissä tapahtui. Siellä mä sitten pompin vanhojen ukkojen mukana aina kun tuli hyvä taklaus tai kun joku köriläs juoksi pallo kainalossa kentän päästä päähän. Steve piti välillä pistokokeita: "Okay, so how many points do we get from a penalty kick?" ja minä vastasin kaikkitietävänä, että kolme.

Oli ihan huippua!!!



Kuuluttajan mukaan paikalla oli reilusti yli 13 000 katsojaa!!! Yllä olevassa kuvassa vain 1/4 heistä. Englanti päätti näyttää myös omituisen puolensa, sillä ihan puskista alkoi yhtäkkiä sataa räntää. Kyseessä ei ollut mikään pikkuinen tuprutus. Ihan kuin taivas olisi revennyt! Muutamaa minuuttia myöhemmin oli taas aurinkoa. 

Me oltiin tosin ajateltu kaikkea. Meillä oli mukana sateenvarjo, minkä alla nyhvättiin. Yksi järkkäreistä oli niin vaikuttunut meidän ajatuksesta, että änkesi meidän kanssa sateenvarjon alle "mind if I squeeze in? You two look so comfortable here! He. He." Siinä me sitten seistiin kolmestaan pienen violetin sateenvarjon alla. Ei sillä että minulle olisi yhtään suojaa riittänyt, kun melkein kaksimetrinen Steve piti varjoa ja järkkäri oli ahtautunut toiselle puolelle. Muutaman hyvän vitsin jälkeen hän lähti kohti seuraavia uhrejaan.

Sateenvarjoa tuplasti parempi ajatus oli meidän tomaattikeitto, mikä oltiin laitettu kahden litran termariin. Mikään ei lämmittänyt sielua paremmin kuin höyryävä keitto, kun asteita oli vain viisi ja varpaat ja sormet oli jäässä seisomisesta.

Tällä lounaalla me jaksettiin kannustaa Gloucester voittoon!
Tämän kollaasin kuvat on Gloucester Rugbyn omaisuutta. Katsokaa tuota räntää vikassa kuvassa.

Ilta menee meillä lahnaten sekä leffoja katsellen. Huomenna kaikki palaakin jo takaisin kotiin! Viettäkää leppoisa sunnuntai, minulla se menee taas treeneissä... Neljä viikkoa jäljellä kisoihin O.O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti