maanantai 23. kesäkuuta 2014

Varma asuntolapaikka, mutta mistä?

Olen tässä panikoinut jo kuukauden päivät, että mihin hiirenkoloon oikein joudun jos en saa asuntolapaikkaa. Luulin nimittäin missanneeni päivämäärän, jolla saa varman paikan asuntolasta. Kävikin ilmi, että olin lähettänyt hakemuksen kolme kuukautta ennen deadlinea. Ainakin oon siis joskus ajoissa! Lähetin siis jo paniikki-sähköposteja jokaiselle yliopiston henkilökunnan jäsenelle, keittiön väellekkin varmaan lähti yksi, jossa kysyin tilannetta. He kertoivat, että koska tulen Iso-Britannian ulkopuolelta, minulle on varma paikka asuntolassa.

WOHOO!

Olin jo kolunnut läpi kaikki mahdolliset opiskelija-asuntoihin liittyvät nettisivut ja miettinyt, että joudunko mä hotelliin jos ei muuta löydy. Onneksi tosiaan ne sähköpostit on keksitty ja nyt voin olla varma, että katto ja sänky (ja oma vessa!!) löytyy kyllä! Eri asia sitten että missä päin kaupunkia se asuntola sijaitsee. Mutta se nyt on huolista pienin tällä hetkellä.

Asunto ilmoituksia oli kyllä eritäin viihdyttävää lukea. Miltä kuulostaisi talo, missä "All the other 9 tenants are sporty boys who like to have fun." Uhka, mahdollisuus vai hikiset sukat ympäri asuntoa? Vai kaikki edelliset? Skippasin ilmoituksen, älkää huoliko. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti