keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Pannupäät

Huomaatteko, että olen taas täällä kirjoittamassa innoissani blogitekstiä, kun pitäisi oikeasti olla keskittymässä ihan toisenlaisiin esseisiin. 

Laskiaispullia en tänävuonna saanut, voi kurjuus! Toisaalta, olen sitten syönyt lättyjä senkin edestä. Sillä aikaa kun Suomalaiset laskevat pulkilla rinteitä laskiaispullat kourassa, muu maailma on kasaantunut ruokapöydän ääreen isojen lättypinojen ympärille. Tiistaina vietettiin Pannukakkupäivää ja milloin tahansa onkaan kyse jonkin sortin ruuasta, meidän kämppä on valmiina. Vaikka mulle kyllä sanottiin jo, että mä en saa enää leipoa mitään epäterveellistä, sillä terveelliset elämäntavat alkaa tässä taloudessa. HA, niin varmaan. Hyvin  alkoi terveelliset elämäntavat.

Tapamme mukaan pidettiin taas Arrow maratooni Steven ja Jamesin kanssa (The flash ja Arrow samassa jaksossa EN KESTÄ). Kello alkoi lyömään kahta aamuyöstä ja kaikki oli jo puoliunessa eikä oikein edes rekisteröinyt enää mitä jaksossa tapahtui. Yksi herkkusuu päätti kuitenkin päästää suustaan muutaman sanan "Technically it's Pancake day now. Tesco is open 24/7". Eipä kenenkään nokka kauaa tuhissut, kun meillä oli jo takit olalla ja kengät jalassa (ja yövaatteet päällä, mutta nyt puhutaan kuitenkin Gloucesterista, eli periaatteessa me oltiin ihan normaali näky katukuvassa.)



Jos jotain terveellistä nyt pitää löytää, niin katsokaa nyt noita marjoja ja muita. Meillä oli myös hunajaa ja maapähkinävoikin oli täyttä maapähkinää!! (Unohdetaan se Nutella ja sulatettu karamelli mitä meillä myös oli. Heh.)

Syötiin lättyjä ja jatkettiin Arrown katsomista. Kuudelta aamulla oltiin tuhottu melkein koko pino. Hieman alkoi väsy painamaan, mutta onneksi mun ensimmäinen luento oli vasta neljältä iltapäivällä! Hyvin ehti siis nukkumaan. Mitenkäs muiden laskiaistiistait tai pannukakkupäivät meni? 

Iiih en malta odottaa viikkoa, sillä mulle tulee vieraita!! Äiti, pikkuveli ja hyvä lapsuudenystäväni tulevat tänne kiusaamaan minua! Tulee niiiiiiiiiiiiiiiiiiin kivaa. Vaikka en vieläkään ole keksinyt että mitä täällä eriskummallisessa Gloucesterissa voisi tehdä. 

3 kommenttia:

  1. Mä olin eilen Tampereella käymässä (asun ite Uudellamaalla, Helsingin lähellä), äiti oli onneks jättänyt mulle laskiaispullan, söin sen sit joskus puoli yhden aikaan :D

    VastaaPoista
  2. Mä olin niin pettyny ku koululla ei saanu hitto ees hernekeittoa laskiaistiistaina. Joku asiakas jopa kysy että eikö saa laskiaispullaa niin se kokki vaan että no ei että ne maksaa 1,2e jos semmosen haluat että me ollaan vähä erilaisia että ei meillä oo ees hernekeittoa. No ei ollu ei! kebabkiusausta. Pettymys :<

    VastaaPoista
  3. Äh anteeksi hiljaisuuteni! Nää kommentit on täysin valunu multa ohi! Mutta siis Voi vitsit, ihana äiti kun oli sua ajatellu noin ^^

    Ja vitsit miten tylsää.... Siis kebabkiusausta laskiaisena?!?! D: sisäinen pullan ja hernekeiton rakastaja minussa itkee hieman

    VastaaPoista