lauantai 13. kesäkuuta 2015

4 down 2 to go

Neljä asukasta on nyt virallisesti pakannut tavaransa ja on nyt nauttimassa kesäpäivistään vanhempiensa luona. Minä täällä yritän epätoivoisesti keksiä tekemistä, joten olen sitten alkanut pakkaamaan huonetta kasaan. Tällä hetkellä pakattuna kolme pahvilaatikollista ja 1 ja puoli matkalaukullista kamaa! Enkä ole vielä valmis. Sori Lauren, sun kämppä tulee täyttymään mun kamoista sellaisen kymmenen päivän ajaksi... 



Kiitän itseäni varmaan sitten, kun pitää ruveta purkamaan näitä laatikoita ja päällä lukee "All that crap/jazz/shit/stuff". Helpottaa varmasti...

Okei vaikka kämppä on tyhjä, niin ei tässä vielä ikävää ole ehtinyt tulla. Ainakaan kauheen isoa. Töissä vietän suuren osan vapaa-aikaani ja onneksi snapchatit on keksitty. 

Mäkkärissä kolmelta aamuyöllä onesiet päällä. Miksi? Koska Gloucester ja kukaan ei tuomitse.
Quack sake...

Okei kesä on onneks vaan lyhyt, mut hei, ei ookkaan, koska koulu alkaa vasta Lokakuussa. LOKAKUUSSA. Ensinnäkin, pitäkö mun odottaa ensimmäistä opintotukea lokakuuhun asti!? Toiseksi, tää tarkoittaa sitä, että nään jotku mun kaverit, jotka asuu kauempana/ei tuu käymään täällä ennen sitä, seuraavan kerran vasta päälle neljän kuukauden päästä! WHAT.


Mihin muuten katosi ne +25 kelit? Nyt vaan sataa eikä tee mieli pistää pikkuvarvastakaan pihalle. Muutama päivä sitten oli niin käsittämättömän lämmin, että istuttiin tossa pihassa vielä kymmeneltä illalla ilman minkäänlaisia vilttejä tai muita härpäkkeitä. 


Tää oli nyt vähän tämmöinen "Olen-elossa-vaikka-olenkin-hautautuneina-pahvilaatikoiden-alle"-päivitys. Yhdeksän päivän päästä Suomeen!! O.O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti