keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Freshers ja kämppä 20

Kuten lupasin pari päivää sitten, tässä on nyt valmistunut video. Katsottiin tää porukalla maanantaina, kun oli Steven viimeinen ilta ja. noh, itkin kuin vesiputous. Yritin parhaani mukaan näytellä coolia ja "lol-joku-video"- tyyppiä, mutta joku bongasi mun hytkyvät olkapäät ja niiskuttavan nenän ja huokaisi "Here we go again. She is gone now." Ja niin muuten olin. En ole ikinä, en ikinä, itkenyt niin paljon mitä nyt tein ja kun se ei loppunut vaikka mentiin etkoille ja baariin. Onneksi mulla on rakkaita ihmisiä täälläkin ❤ 

Toisaalta, nyt puhutaan kuitenkin mun kavereita ja kämppiksistä, eli vaikka ne lohdutti, niin ei ne nyt mitenkään asiaa ainakaan alussa auttanut sillä esimerkiksi Chris ja Will kovasti aina muistutteli ja tahallaan yritti saada mut murtumaan. Että älkää mua syyttäkö kun jatkoin parkumista aamun pikkutunneille asti.

"So this is our last night together!!"
"Did you know Steve is going home tomorrow!" 
"Oh guys this is OUR LAST NIGHT"
"Did you know we are all going home soon!"

Tyhmintähän tässä on se, että minulla ei ollut mitään syytä itkeä. Kaikki me nähdään muutaman kuukauden päästä taas, minä tulen asumaan samassa talossa monien näiden kanssa, me tullaa olemaan naapureita monien näiden kanssa, me tullaan näkemään useasti kaikkien näiden kanssa, 

I'm just acting like a crying baby.

Pahoittelen, jos videon sisältö loukkaa ketään ja äiti, älä ota tätä niin vakavasti 


4 kommenttia:

  1. JÄRKYTTÄVÄÄ. ;).Onpa helpotus, että en ole tiennyt kaikkia. Näin jälkeenpäin saan sanoa kuitenkin, että kyllä teillä on ollut hauskaa ja kiva, että olen tavannut koko porukan Miss you ./ Äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, noh, oon suojellu sun herkkää mieltä ^^ niin onki kiva että oot tavannu kaikki!

      Poista
  2. Ihana video ja ihanan tiivis porukka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos! Ollaan kyllä kaikki naurettu ja itketty aina kun katsotaan tää.

      Poista