sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

Muutettu

Nyt on muutettu jokainen tavara viimeistä pölypalloa myöten tänne ystäväni luokse Cheltenhamiin.


Kahdeksan pahvilaatikkoa (solmin itseni kanssa sopimuksen, että yritän pysyä neljässä laatikossa. feilasin), kaksi matkalaatikkoa, yksi 25 litranen rinkka ja yksi perus reppu. Kuulostaa paljolta? Pelastaja-kuskini Adam totesi että "To be honest, I was prepared for much worse!" Että ainakin jotain positiivista!



Siis miten voi olla näin tyhjän näköinen huone? En osaa edes selittää miten outoa on ajatella, että joku uusi tulokas muuttaa tähän huoneeseen muutaman kuukauden päästä. Yhtä eksyneenä ja epävarmana mitä itse olin. Yrittäen muistaa nimiä, kursseja, katuja, kauppoja tai edes sitä että mikä näistä huoneista oli omani. Jätin tietenkin pienen kirjeen tulevalle Fresherille. Jätin mm. muutaman hyvän elämän neuvon (kuten että 'first year doesn't count' tai 'Don't get naked in the middle of your kitchen in the first evening') sekä SpaTaxin ja Domino'sin numerot. Toivottavasti hän arvostaa näitä neuvoja. 

Block D:n ja todennäköisesti koko Upper Quayn viimeiset ihmiset.

Meillä on muuten tavoite löytää nämä uudet asukkaat ensilukuvuoden Freshersin aikana!

Kävin viimeisellä muistokävelyllä mun lempipaikassa, pienellä saarellani. Alla oleva kuva on ehdottomati mun lempispotti. Tämä saari on siis muodostunut siitä, että joki haarautuu ja ympäröi tämän maan. Tämä spotti on se kohta, missä tuo joki haarautuu. Olen näyttänyt tämän kohdan vain harvoille ja valituille ja tässä on monet itkut itketty ja naurut naurettu.

  
Lento lähtee suomeen kymmenen tunnin päästä, viiden tunnin päästä hyppään National Expressiin ja kohti Heathrowta! Aamulento kello seitsemältä. Jesss.

Mut kannattaa majottaa, mä teen muffinsseja kiitokseksi

 Oon hirveen innoissani että pääsen Suomeen. Tää loma tulee niin tarpeeseen, että en voi millään sanoilla ja kuvilla ilmaista kuinka tarpeeseen se tulee. Sen tiedän, että lakaisen Englannin pölyt nyt oikein mielelläni maton alle ja kurkkaan sitten uudestaan kun palaan takaisin! Yksi juttu pännii, auringon on parempi näyttää naamansa Suomessa, mä en aio vaihtaa mun kesähepeneitä takkiin ja farkkuihin. En vain aio. Mulla on jo RUSKETUSRAJAT.

Mitä kesäsuunnitelmia muilla on? ^^

4 kommenttia:

  1. Mukavan näköinen ja oloinen blogi sulla !! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana, kiitos ^^ piristit tätä sateista iltaa!

      Poista
  2. Blogin idea on kyllä mielenkiintoinen... Luen mielelläni ihmisten kokemuksista ulkomailla (:

    http://lyydiasescapade.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että mielenkiintoinen, ettei ihan täysi floppi ainakaan :p
      Käyn mielelläni katsomassa sunki blogin ^^

      Poista