keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Keskiviikko on kiva päivä mutta kulmakarvat

Vapaapäivä! Mutta olenko jo ehtinyt marisemaan siitä, kuinka joku järjen jättiläinen on päättänyt testata palohälyttimet sinä ainoana aamuna, kun kenenkään ei pidä olla ylhäällä? Minä kannatan maanantaita uudeksi hälytinten testaus päiväksi, sillä herääminen 9:15 Research methods-luennolle vaatii kyllä sellaisenkin motivaatiopistoksen... Palohälyttimen ääni olisi siis mitä mainion pakkoherätys!

Mikä on laiskin viikonpäiväsi? No keskiviikko (ja sunnuntai). vaikka tän vapaapäivän perimmäinen tarkoitus on urheilujoukkueiden pelimatkat ja treenit. Mutta minkä sille mahtaa jos ei omat harjoitukset osu keskiviikolle! Tänään olen siis mm. herännyt ja lahnannut. Tosin siivosin kyllä keittiön, sillä meidän eilisen Meksiko-illan jälkeen se muistutti enemmänkin taistelutannerta kuin keittiötä.

Tästä tulikin mieleen, kaksi ihmistä joutui taas luopumaan pienestä osasta kulmakarvojaan. James ja ...... minä. Muistatteko Statement-pelin? Olin erittäin väsynyt ja sanoin sitten, että en lähde talosta pihalle kolmeen kuukauteen vaan aion vain nukkua. STATEMENT-huuto tuli kolmesta suusta nopeammin kuin luoti ja, no... oletettavasti minun on pakko lähteä talosta ulos jossain vaiheessa ennen joulukuuta, joten "let's just get this over with", mut lukittiin lukko-otteisiin ja sipaistiin pieni pala kulmakarvoista pois. Taivaan kiitos että kulmakynät on keksitty, sillä näytän jopa ihan normaalilta! James ei päässyt yhtään helpommalla, en tasan tarkkaan muista mitä se sanoi, mutta jotain kamalaa kuitenkin.

Tää peli otetaan kyllä tosissaan, jos joku sitä aluksi epäili. Ketään ei armahdeta ja mitään selityksiä ei oteta vastaan! 


Jouduttiin lopulta vaihtamaan niin, että mä sheivasin palan pois ja Luke piti käsistä kiinni. Samalla kun Ciara nauraa ihan kippurassa ja Shaun istui vieressä kauhusta kankeana odottaen aikaa, jolloin hänen hienosti muotoillut kulmakarvat saa kyytiä. 

No sitten oli minun vuoro.

Yritä tässä sitten liikkua...
Mutta tosiaan, meidän Meksiko-ilta eilen! Ciaran poikaystävä tuli Northamptonista käymään ja ne päätti olla huippuja ihmisiä ja kokkas meille kanatortilloja ja nachoja. Oli tosi söpöä.



Näihin kuviin, näihin tunnelmiin!

pus o kram 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti