sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Hulabaloota ja naamioita

Jotenkin tää meidän viikon loma (= Embloyability week) on tuntunut maailman hitaimmalta mutta toisaalta taas oho, nyt onkin jo sunnuntai. Viikkoon on mahtunut niin hyviä kuin huonojakin elokuvaelämyksiä sekä muuta normaalia sekoilua. Vinkkinä, jos aiotte mennä katosmaan Foxcatcheriä, älkää. Steve nukahti 20 minuuttia leffan alkamisen jälkeen, kaksi ihmistä lähti puolessa välissä elokuvaa, yksi nousi ylös ja meni ulos vastaamaan puhelimeen ja jossain huokailtiin erittäin syvään. Ei hyvä. 

Adoptoin muuten koiranpennun! Siitä on tullut kämpän maskotti ja se on menossa mukana aina kun mekin ollaan. Saanko esitellä, Marble.





Perjantaina oli Masquaraide Winter Ball! Eli saatiin laittaa maskit naamaan ja mentiin Moan kanssa groovaamaan Jazzin tahtiin. Me niin sytytettiin se tanssilattia palamaan meidän liikkeillä, varsinkin silloin kun kukaan muu ei ollut vielä uskaltautunut (= muilla ei ollut alkoholia tarpeeksi veressä kello kahdeksalta) meidän seuraksi, mutta bändin jäsenillä oli ainakin hauskaa kun ne aina välillä naureskeli meidän upeille esityksille.





Nyt taas treeneihin. Sunnuntaiden pitäisi olla täynnä lepoa ja lahnaamista, mutta ei. Mä joudun treeneihin puoli kuudeksi ja vapaudun sieltä vasta kymmeneltä. Huoh. 

Huomenna alkaa uusi jakso eli jee uusia aineita!! Mikä tärkeintä, ei_enää_ikinä_sosiologiaa.

P.s. Mä oon oikeesti tosi pahoillani jos te ootte mun Snapchat kavereita. Mä innostun aina vähän liikaa niiden kuvien ja videoiden kanssa.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti