perjantai 10. huhtikuuta 2015

Pääsiäisloman viimeisiä viedään

Huomaa että on kevät, sillä aikataulut alkaa olemaan hitusen kiireisiä. Mulla on neljä koetta (Anatomia&fysiologia, biomekaniikka, psyka ja filosofia) ja neljä esseetä (Research methods x3 ja Urheilu,- ja liikuntatieteiden teoria) toukokuussa. Voisin kyllä muutaman noista esseistä heittää plutoon, sillä en edes ymmärrä mitä niissä haetaan. EIlen käytin neljä tuntia korjaten yhtä esseetäni ja lähetin sen mun henkilökohtaiselle tuutorille että voisi tehdä vähän merkintöjä. 

Tänään tuli sähköpostissa vastaus "I made a few highlights". Ja ketut, melkein koko essee oli täynnä merkintöjä! Toisesta esseestä taas en tajua sitte hölkäsen pöläystä, joten olen lähettänyt parikin sähköpostia luennoitsijalle. Vastauksia en ole kauheasti saanut muuta kuin "Olisin tänään keskustellut kanssasi jos oltaisiin nähty. Lähetän sähköpostia myöhemmin." No voi hattara, voisitko lähettää nyt? Pitää varmaan varata ihan aika, että istutaan pöydän ääreen ja hän kertoo pisteitä ja pilkkuja myöten mitä minun pitää kirjoittaa. 


Kaikenlisäksi mä käytän miljoona minuuttia mun päivästä miettien jokaista lihasta ja luuta mikä mun kropassa on ja mitä lihaksia me käytetään jos me esimerkiksi kyykätään ja mistä luusta ne lihakset tulee ja mihin luuhun ne menee ja mitä tarkoittaa lapaluiden protraction ja miten se eroaa retractioniista ja haluatteko että jatkan vielä, koska tästä voi tulla pitkä teksti kun vuodan kaiken pihalle. Ja sitten mun pitäis vielä alkaa opettelemaan kaikkia sisäelinjuttuja.


Aiheen vaihto! Kyllä kiitos.

Menin ihan superaikasin eilen nukkumaan! Olin jo kaheltatoista sängyssä ja olin niin onnellinen. Heräsin siis virkeänä ilman kelloa puoli ysiltä ja lähin lenkille (okei eka söin tietty aamupalan ja vähä löhösin ja silleen, tää nyt ei ollu se pointti). Kerroin joskus aikaisemmin, kuinka löysin kivan kävelyreitin tästä läheltä. Kävin se taas kiertämässä läpi, tai yritys on ainakin kova. En ole edelleenkään onnistunut kävelemään koko aluetta ympäri sillä en vain hiffaa että miten se on mahdollista! Avukseni otin ystäväni Sports Strackerin ja se nyt ei sitten auttanutkaan niin paljon kuin halusin. Miten mä oon onnistunu toisella kerralla menemään jotain eri reittiä, kun mielestäni kuljin kyllä täysin samoja askeleita pitkin kuin ensimmäiselläkin kerralla


Täällä on ilmat ollu niin ihania, että en edes muista miltä kylmä tuntuu. +17 asteen paremmalla puolella jokainen päivä ja illat on ollu ihan samanlaisia. Ollaan edelleen kolmestaan Chrisin ja Ciaran kanssa kämpässä, muut tulee tänä viikonloppuna takaisin!

Käytiin ostamassa kesän ekat jätskit ja mentiin puistoon löhöämään. Oli niin täydellinen sää!



Tapasin tuossa yksi päivä yhtä kaveria, joka päätti sitten laukaista tyhmän kommentin "So you live with people who are two or three years younger than you. They must be so immature. I mean, how can you deal with them because they don't know anything about life." 
Ensinnäkin, ei. 
Toiseksi, sinäkö tässä se fiksu aikuinen sitten olet? 
Kolmanneksi, kukaan ei hauku mun kämppiksiä lapsellisiksi, joten tämä oli sitten tässä! 

Kerroin tästä tapahtumasta pojille ja he sitten tokaisivat että "We officially ban you from seeing this guy ever again."




 Nyt alan nakertamaa ja korjaamaan (jälleen kerran) tota yhtä esseetä. Ehkä tää tästä! 

3 kommenttia:

  1. tsemppiä noitte koulujuttujen kanssa hani! mä en oo uskaltanu ees alkaa kattoo miten miljoonasti sitä hommaa täsä ois....ei ehkä paras taktiikka. nähään huomenna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. cheers chicken <3 äläkä huoli, sä handlaat kyllä hyvin varmasti!!

      Enkö matlta oottaa huomista! Jee ^^

      Poista
  2. Heip, mun blogista löytyisi The liebster award, haaste, johon halusin nimetä sun blogin. :-) Haasteen tarkoituksena olisi nostaa alle 1000 lukijan blogien näkyvyyttä, joten käy ihmeessä kurkkaamassa jos kiinnostaa!

    VastaaPoista