tiistai 16. syyskuuta 2014

Lempinimiä ja (liian?) sekoa menoa

Tässä sitä vanhus istuu huoneessaan kirjoittaen blogia.

Kuten jo kerroin, mulla on viisi kämppistä, neljä poikaa ja yks tyttö mun lisäksi. Kaikki on nuorempia kuin minä, parhaimmassa tapauksessa kolme vuotta nuorempia. Ciaran kanssa tullaan yli hyvin toimeen, ihan ku oltais tunnettu ikuisuus ja ollaan jo ehditty pitää eka itku-potku-raivari-suklaansyönti-masistelu-kerhokin. Pojat on kans ihan mahtavia, silloin ku ne ei oo ärsyttäviä. Ymmärrätte mitä tarkoitan, kun selitän. Tullaan kaikkien kanssa tosi hyvin toimeen, ihan jo ekana iltana kaikki vaan vaelteli toistensa huoneissa lupia kyselemättä ja rämähti sängyille makaamaan. Kovin kotoisaa!

Ensimmäisenä iltana oli tarkoitus pitää kiva pieni ilta porukalla ja tutustua toisiin, mutta kuinka sitten kävikään.



Yhtäkkiä ovista ja ikkunoista alkoi tulemaan porukkaa sisälle (tai siltä se ainakin tuntui) ja lopulta meidän keittiössä oli yhteensä neljätoista ihmistä, joista 12 oli poikia. Kovaäänisiä urheiluhulluja, rugbyn ja futiksen pelaajia. Tästä meidän keittiöstä, joka ei ole kauhean iso, on tullut aikalailla ihmisten kokoontumispaikka. Eräänä päivänä ekat tuli meille jo yheksältä aamulla. Mikä on ihan ok, mutta kaikkien keittiökokoontumisten jälkeen se tila on yhtä sekaisin kuin meidän päät. Täytyy tosin nostaa hattua pojille, koska joka ikinen aamu ne on siivonneet, tiskanneet ja pyyhkineet pöydät. Mutta miettikää sitä meteliä, kun päivästä/illasta riippuen +5 poikaa (ja me tytöt) on samassa hikisessä keittiössä. Onneksi pian alkaa arki ja opiskelu.



Kaikille on muotoutunu jo lempinimiä, enemmän tai vähemmän pahoja. Mä oon esimerkiksi Finland, finn, tai flem. Viimeisin ei ehkä ole kaikista imartelevin (lima), mutta se oikeestaan muotoutui Finn-sanasta kun yks tyyppi heitti että puhutaanko me Flemmiä. Porukka katsoi vähän pitkään ja repes että mikähän ihmeen kieli se on. Muiden ihmisten (muidenkin kuin siis vain tämän porukan) lempinimiä on esimerkiksi Sober king, Cave man, Jesus, Big tits Mcgee, Bum ja Brummie, Koomista tässä on myös se, että melkein kaikki tietää jo että oon Suomesta. Porukka tulee kampuksella tai baareissa mun luo, että "Hei Finlaaaand!!!" Tiiän, oon fame.


Fresher's week ei ihan nyt oo ollu sellainen, mitä annettiin ymmärtää. Parhaimmat juhlat on nimittäin ollu aina etkot meidän keittiössä!! Muuten kaikille tapahtumille on vaan erilaisia hienoja nimiä, mutta oikeesti ne on vaan sitä, että mennään baariin. Ihan niin kuin olisi normaali ilta ulkona.
--
Eilen, maanantaina, alkoi induction week, eli tutustutaan omaan alaan. Voin kertoa vähän enemmän seuraavassa postauksessa, ettei taas veny tuhatjalkaisiin mittoihin tämä kirjoitus. Pakko vaan sanoa, että kylläpäs olen valinnut oikean alan. 

2 kommenttia:

  1. Ylikivan näköstä!!!! Vaikuttaa aika ihanilta noi sun kämppikset, oon ilonen et oot saanu kohalles mainiot yksilöt :) <3 Pidä hei kivaaaa!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, no niitä yksilöitä on moneen junaan!! :D:D Jee kiitos!!! <3 ^^ Miten sun elämäsi on nyt lähteny käyntiin siellä pohjoisemmassa päässä??

      Poista