tiistai 9. syyskuuta 2014

Pakkaamisen sietämätön vaikeus

Kyllä tässä jo seisovat aplodit ja hurraa-huudot ansaitsee, kun näin hienosti olen omistanut kaksi viikkoa lähtövalmisteluille ja pakkaamiselle. Arvatkaa, kuinka monta asiaa olen jo laukkuihini tunkenut.

Vastaus on, että en sitten tavaran tavaraa. Ei, en unohtanut rastittaa kohtia. Niitä vaan ei oikeasti ole vielä pakattu. Tää on kyllä vähän naurettavaa; tyyppi lähtee parin päivän päästä ja on näin hyvin saanut kamat kasaan. Tosin, jos tästä pitää jotain positiivista löytää, vaatteet on ainakin revitty kaapeista lattialle! Job well done.

Minulle on tärkeää pitää ahkeran ihmisen imagoa yllä. Tässä teille siis todiste, että en ole ollut ainoastaan saamaton fletkumato, vaan olen jopa saanut asioita hoidettua. Katsokaa ja ihailkaa näitä punaisia rasteja. (Unohdetaan se fakta, että yli puolet näistä asioista hoidin, kun asuin vielä Helsingissä)

Katsokaa nyt! Mähän sanoin, että nyt on aplodien paikka. Tosiaan, 9.9. 10.9. 11.9. Eipä tarvitse kauhean moneen laskea, että päästään lähtöpäivään. Yksi. Kaksi. Kolme. Vau. 

8 kommenttia:

  1. Onhan tuossa vielä hommaa :D Ja stressi motivoi kummasti. Mutta älä huoli, mitä ikinä sulta jääkään sen saa todennäköisesti hankittua paikanpäältä. Jänskää, lähtö sen kuin lähenee!! Mä lähen huomenna ja poden aivan jäätävää lähtöahdistusta, ei se viimekerralla näin iskenyt :( En sit tiiä, huono kaveri/kämppiskokemus vissiin vielä vähän kummittelee, mutta luojalle kiitos siitä että sain paremman possen tälle vuodelle. Tai niinsanotusti "normaalin". Kirjotan siitä ehkä vielä postauksen, mutta tällähetkellä vaan tuntuu siltä että joo, unohtakaa kaikki mä jään tänne enkä poistu enää ikinä :D Onneksi se sitten taas helpottaa. En tiiä, pakko johonkin kanavaan purkaa tätä näköjään, en suunitellut avautuvani tässä kommentissa.. Kiitos ja anteeksi <3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt voin kyl ylpeenä ilmoittaa että oon jo pakannu vaikka kuinka paljon!!! Voi apua älä muuta viserrä, aina ku en ajattele lähtöä nii oon ihan ok mutta heti ku puolellaki ajatuksella muistan niin tulee semmonen hyperkohtaus ja pomppaan tyyliin kattoon jännityksestä. Pura ihmeessä, tässä kanavassa ei sensuroida vaan puhutaan kaikki ummet ja lammet läpi! :p Mut älä hei huoli, kyllä sä taas pääset siihen britti-elämään mukaan ja varsinki nyt ku on uus porukka!! Tsemppiä ja halauksia ^^ <3

      Poista
  2. Viime vuoden kokemuksen syvalla rinta-aanella voin sanoa etta ala ahda mukaan talvitakkia - sen voi lahettaa postissa JOS sattuu tarvitsemaan (et tule tarvitsemaan), ja hiustenkuivaajan saat ostettua muutamalla punnalla poundstoresta, joten sitakaan ei kannata ahtaa mukaan jos et kayta paivittain. Saastaa tilaa huomattavasti!

    Sitten ei kun matkaan vaan. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo.................. totta. Ihana järjen ääni tulit takomaan päähän vähän järkeä:p Tää alkaa vaikuttamaan siltä, että mä oikeesti pakkaan vaan kaikkea turhaa mukaan enkä ymmärrä että mä en_ihan_oikeasti_muuta_keskelle_aavikkoa. Ja kaiken saa ostettua sieltä :D

      Poista
  3. Mäkin oon ihan kamalan huono aloittamaan pakkaamista :D Se on vaan niin aikaa vievää ja hankalaa hommaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä!! Toisaalta, sitte ku sen pakkaamisen on alottanu niin helpompi sitä on jatkaakki ja yhtäkkiä onki valmista :p Tosin nyt mulla on luova tauko, koska pyykit on vielä märkiä.

      Poista
  4. Sä olet näköjään tän suhteen paljon mua järjestelmällisempi. t. Perjantaina pakkailut aloittanut, sunnuntaina muuttanut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihanaa jos oon antanu kuvan, että oon järjestelmällinen tän asian suhteen :D Tän tavaranpaljouden keskellä ei nimittäin kauheesti siltä tunnu... Uuuui sä oot siis nyt perillä!! Vitsit miten jännää!!!!!! ^^

      Poista